Artikkelien arkisto

Liisa & Naksu

12.11.2016 18:48
Liisa & Naksu  Hei! Olen Liisa Teräaho. Olen harrastanut agilityä jo yli 20 vuotta, siis yli puolet elämästäni. Koiria on ollut belgistä mäyräkoiriin ja noutajiin ja nyt ausseihin, kisattu on vaihtelevalla menestyksellä vuosien varrella.  Naksu on kohta 2-vuotias...

Sponssikoirakko esittely

09.11.2016 09:22
Lisätty toisen sponssikoirakon eli Markon ja Jayn esittely sivulle!

Marko & Jay

09.11.2016 09:20
Moikka, mä olen Marko. Agilitya olen harrastanut noin 9 vuoden ajan muutaman oman ja lukuisten lainakoirien kanssa. Jay on kohta 4-vuotias bordercollie uros, jonka kanssa on tehty agilitya ja tokoa koko sen elämän ajan, alusta saakka tähtäimenä on ollut arvokisat ja niissä menestyminen. Jay on...

Maaliskuun treenipäivät

09.11.2016 08:54
11.3. kahden kouluttajan treenipäivä ja 12.3. pentu- ja junnupäivä, katso lisää  ilmoittautuminen koulutuksiin! 

5.11.-16 treenipäivään peruutuspaikka *VARATTU*

25.10.2016 11:42
*PAIKKA VARATTU* Kaksi kouluttajaa - kaksi treeniä - kahdella isommalle kentällä. Anu Niemen ja Saija Mustosen luotsaamaan treenipäivään Lägi Areenalla vapautui paikka ohjaajan loukkaantumisen takia. Ryhmissä 5 koiraa / 2h, treenit aamu- ja iltapäivällä. Sopii kaiken tasoisille koirille ja...

Sponssikoirakot kevätkausi 2017 valittu!

16.10.2016 22:42
Arpaonni suosi Marko Kivihalmetta bordercollie Jayn kanssa sekä Liisa Teräahoa & australianpaimenkoira Naksua. Esittelyt myöhemmin.

Sponssikoirakko -17?

12.09.2016 09:56
Nyt voitte vaikuttaa kuka on meidän sponssikoirakko kevätkaudelle 2017. Klikkaa sponssikoirakko linkkiä ja lue lisää!

*uutta* Kuvagalleria

11.09.2016 18:51
Kuvagalleriaan lisäillään vähitellen koulutuksissa olleita koiria/koirakoita. Jos haluat koirasi kuvan galleriaan, laita kuva ja tiedot sähköpostitse mustonensaija(@)gmail.com (poista sulkumerkit). Kiitos!

Ilmoittautuminen avattu

06.09.2016 15:11
Nyt voitte ilmoittautua 14.1.-17 pidettävään kahden treenin päivään sekä 15.1.-17 pidettävään pentu- ja junnutreeneihin!

Uusia kursseja tulossa

27.07.2016 17:56
Marras-joulukuussa perjantaisin tulossa kuuden kerran kurssit! Ilmoittautuminen avataan myöhemmin, toiveita kurssien sisällöstä voi esittää.Myös viikonloppukoulutuksia kevätkaudelle 2017 tulossa! Kouluttajina Saija, Kati Immonen ja Anu Niemi. 
Kohteet: 21 - 30 / 42
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>