Uutiset

Kevätkauden 2018 kurssipäivät kerran kuussa *TÄYNNÄ*

01.11.2017 08:11
Radanlukua ja rytmitystä sekä ohjaustekniikat tutuksia. Pari paikkaa vapaana enää! Ilmoittautuminen: https://www.lsagility.com/ilmoittautuminen-koulutuksiin/

Sponssikoirakko 2018 hakusessa

11.10.2017 22:57
Haetaan kevätkaudelle 2018 Sponssikoirakkoa viikkotreeneihin. Tunnetko jonkun, jolle paikka olisi just eikä melkein tarpeen? Laita lomakkeen kautta persoonallinen viesti ja kerro miksi juuri hän tai sinä haluaisitte tai tarvitsisitte paikan viikkotreeneihin. Tarvittaessa paikka jaetaan kahden...

Vapaa paikka 14.10. Timo Rannikon treenissä *täynnä*

05.10.2017 09:32
Yksi paikka aamulla 9.30-11.30 ryhmässä, 5 koirakkoa/2h isommalla kentällä. H. 45€. Tiedustelut mustonensaija@gmail.com

9.9.-17 Anna Andersénin luento ja yhdelle ryhmälle treenit

12.07.2017 10:30
Ilmoittautuminen luennolle auki! Ja samana päivänä yhdelle ryhmälle kahden kouluttajan treenimahdollisuus. Täysimittaisella radalla vauhtia ja ratafiilistä, kouluttajana Saija Mustonen. T

Kahden kouluttajan treenipäivät

29.06.2017 08:32
Loka- ja marraskuussa jatkuu suositut kahden kouluttajan treenipäivät. Ilmoittautuminen avattu. 

kesälomalla

25.06.2017 11:43
Nyt vietetään kesälomaa Pohjois-Karjalassa. Viikko- ja valmennusryhmät pyörähtävät käyntiin elokuun lopulla, samoin yksityistunnit. 

13.5.-17 treenipäivä *TÄYNNÄ*

24.01.2017 10:14
Ilmoittautuminen avattu 13.5.-17 treenipäivään, kouluttajina Saija Mustonen ja Tanja Kurikka.

Ilmoittautuminen avattu

15.01.2017 20:22
22..4. (Saija Mustonen & Anu Niemi) ja 23.4. (pennut ja junnut) treeneihin Lägi Areenalla Muijalassa (Lohja) avattu! Ilmoittautumislomake löytyy Koulutukset osion alta -> Ilmoittauminen koulutuksiin. Tervetuloa!

Liisa & Naksu - sponssikoirakko

12.11.2016 18:58
Liisan ja Naksun esittely lisätty sponssikoirakot-sivulle.

Sponssikoirakko esittely

09.11.2016 09:22
Lisätty toisen sponssikoirakon eli Markon ja Jayn esittely sivulle!
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>