Uutiset

Ilmoittautuminen avattu

15.01.2017 20:22
22..4. (Saija Mustonen & Anu Niemi) ja 23.4. (pennut ja junnut) treeneihin Lägi Areenalla Muijalassa (Lohja) avattu! Ilmoittautumislomake löytyy Koulutukset osion alta -> Ilmoittauminen koulutuksiin. Tervetuloa!

Liisa & Naksu - sponssikoirakko

12.11.2016 18:58
Liisan ja Naksun esittely lisätty sponssikoirakot-sivulle.

Sponssikoirakko esittely

09.11.2016 09:22
Lisätty toisen sponssikoirakon eli Markon ja Jayn esittely sivulle!

Maaliskuun treenipäivät

09.11.2016 08:54
11.3. kahden kouluttajan treenipäivä ja 12.3. pentu- ja junnupäivä, katso lisää  ilmoittautuminen koulutuksiin! 

5.11.-16 treenipäivään peruutuspaikka *VARATTU*

25.10.2016 11:42
*PAIKKA VARATTU* Kaksi kouluttajaa - kaksi treeniä - kahdella isommalle kentällä. Anu Niemen ja Saija Mustosen luotsaamaan treenipäivään Lägi Areenalla vapautui paikka ohjaajan loukkaantumisen takia. Ryhmissä 5 koiraa / 2h, treenit aamu- ja iltapäivällä. Sopii kaiken tasoisille koirille ja...

Sponssikoirakot kevätkausi 2017 valittu!

16.10.2016 22:42
Arpaonni suosi Marko Kivihalmetta bordercollie Jayn kanssa sekä Liisa Teräahoa & australianpaimenkoira Naksua. Esittelyt myöhemmin.

Sponssikoirakko -17?

12.09.2016 09:56
Nyt voitte vaikuttaa kuka on meidän sponssikoirakko kevätkaudelle 2017. Klikkaa sponssikoirakko linkkiä ja lue lisää!

*uutta* Kuvagalleria

11.09.2016 18:51
Kuvagalleriaan lisäillään vähitellen koulutuksissa olleita koiria/koirakoita. Jos haluat koirasi kuvan galleriaan, laita kuva ja tiedot sähköpostitse mustonensaija(@)gmail.com (poista sulkumerkit). Kiitos!

Ilmoittautuminen avattu

06.09.2016 15:11
Nyt voitte ilmoittautua 14.1.-17 pidettävään kahden treenin päivään sekä 15.1.-17 pidettävään pentu- ja junnutreeneihin!

Uusia kursseja tulossa

27.07.2016 17:56
Marras-joulukuussa perjantaisin tulossa kuuden kerran kurssit! Ilmoittautuminen avataan myöhemmin, toiveita kurssien sisällöstä voi esittää.Myös viikonloppukoulutuksia kevätkaudelle 2017 tulossa! Kouluttajina Saija, Kati Immonen ja Anu Niemi. 
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>