Uutiset

Maaliskuun treenipäivät

09.11.2016 08:54
11.3. kahden kouluttajan treenipäivä ja 12.3. pentu- ja junnupäivä, katso lisää  ilmoittautuminen koulutuksiin! 

5.11.-16 treenipäivään peruutuspaikka *VARATTU*

25.10.2016 11:42
*PAIKKA VARATTU* Kaksi kouluttajaa - kaksi treeniä - kahdella isommalle kentällä. Anu Niemen ja Saija Mustosen luotsaamaan treenipäivään Lägi Areenalla vapautui paikka ohjaajan loukkaantumisen takia. Ryhmissä 5 koiraa / 2h, treenit aamu- ja iltapäivällä. Sopii kaiken tasoisille koirille ja...

Sponssikoirakot kevätkausi 2017 valittu!

16.10.2016 22:42
Arpaonni suosi Marko Kivihalmetta bordercollie Jayn kanssa sekä Liisa Teräahoa & australianpaimenkoira Naksua. Esittelyt myöhemmin.

Sponssikoirakko -17?

12.09.2016 09:56
Nyt voitte vaikuttaa kuka on meidän sponssikoirakko kevätkaudelle 2017. Klikkaa sponssikoirakko linkkiä ja lue lisää!

*uutta* Kuvagalleria

11.09.2016 18:51
Kuvagalleriaan lisäillään vähitellen koulutuksissa olleita koiria/koirakoita. Jos haluat koirasi kuvan galleriaan, laita kuva ja tiedot sähköpostitse mustonensaija(@)gmail.com (poista sulkumerkit). Kiitos!

Ilmoittautuminen avattu

06.09.2016 15:11
Nyt voitte ilmoittautua 14.1.-17 pidettävään kahden treenin päivään sekä 15.1.-17 pidettävään pentu- ja junnutreeneihin!

Uusia kursseja tulossa

27.07.2016 17:56
Marras-joulukuussa perjantaisin tulossa kuuden kerran kurssit! Ilmoittautuminen avataan myöhemmin, toiveita kurssien sisällöstä voi esittää.Myös viikonloppukoulutuksia kevätkaudelle 2017 tulossa! Kouluttajina Saija, Kati Immonen ja Anu Niemi. 

Tulossa marraskuussa kahden kouluttajan päivä! *täynnä*

09.06.2016 08:43
Marraskuussa järjestetään Anu Niemen kanssa treenipäivä Lägi Areenalla! Kaksi isompaa kenttää hienolla mattopohjalla ja turvallisilla esteillä. Kaksi ratatreeniä, joita voidaan muokata koirakkojen mukaisesti. Kaksi innokasta kouluttajaa. Päivä 5.11.! *täynnä*

Perjantaille syys-lokakuu kaksi uutta kurssia! *täynnä*

07.06.2016 11:52
Syys-lokakuussa 7 kerran alkeiskurssi sekä ns. jatkokurssi, kouluttajina Kati Immonen/Saija Mustonen (varalla/apuna). Katso lisää Ilmoittautuminen koulutuksiin-sivulta! 

Ratatreenit *täynnä*

04.06.2016 11:25