Uutiset

Kilpailuissa ja treeneissä

23.05.2016 10:54
Viikkoryhmissä treenaavat ovat kilpailleet menestyksekkäästi kevään mittaan! Tänäkin viikonloppuna viestiteltiin useista nollista, palkinnoille pääsyistä, voitoista ja hyvistä radoista, oivalluksista, toistensa tsemppaamisesta ja iloitsemisesta agilitysta yhdessä koiransa kanssa. Ylpeä kouluttaja...

Ilmoittautuminen syyskauden -16 koulutuksiin avattu! * täynnä *

01.05.2016 10:09
Ilmoittautuminen koulutuksiin-sivu avattu! Nyt voitte ilmoittautua syyskaudella järjestettäviin viikkoryhmiin viikoille 33-51.  Tervetuloa harrastamaan agilitya todella mukavaan porukkaan, jossa yhteishenki on ollut loistava ja uudetkin toivotettu mukaan hymyillen. Agilitya koiran ehdoilla,...

Kesäkuun pentukurssi * täynnä*

07.04.2016 14:17
Kesäkuussa järjestetään 3 kerran kurssi pennuille ja nuorille koirille. Ilmoittautumislomake auki koulutukset sivulla.

Vapaa treenipaikka - MENNYT

27.03.2016 18:23
Huhti-toukokuun vapaa paikka viikkotreeneissä joka toinen viikko (pariton) keskiviikkoisin klo 18.40-20 Muijalassa Lägin hallilla. Ryhmässä 5 koiraa, sopii kaiken tasoisille. Hinta 26€/krt. 

Blogissa pohdintaa

21.03.2016 11:28
Pohdintaa treeniryhmien hienosta yhteishengestä ja koulutettavien hienosta kisaviikonlopusta.  LINKKI https://lsbordercolliet.blogspot.fi/2016/03/ihanat-treeniryhmat-ja-menestyneet.html

Blogi kirjoitus

04.03.2016 10:05
Me olemme me, pentu ja minä. Linkki blogiin https://lsbordercolliet.blogspot.fi/2016/03/me-olemme-me.html Ihan vain pohdintaa.

Kuvat

01.03.2016 10:00
Kuvat pääosin Iris Kieme, kuvien luvaton kopiointi kielletty!

Tervetuloa uusille webbisivuillemme!

08.02.2016 07:31
Tervetuloa uusille webbisivuillemme. Täältä löydät tietoa palveluistamme sekä viimeisistä uutisistamme. Tavoitteemme on pitää sinut ajantasalla tulevista koulutuksista ja tapahtumista. 

Ajankohtaista

08.02.2016 00:00
Viikkoryhmät täysiä toukokuun loppuun saakka. Tuurauspaikkoja ilmoitellaan salaisella FB-sivulla, pyydä pääsyä sinne Saijalta. Viikonloppukoulutuksia ei enää vapaana kevätkaudella -16.   Kesä -16 lomaillaan osaksi, mutta vielä voi kysyä yksityistunteja ja viikonloppukoulutuksia.    
<< 1 | 2 | 3 | 4